Hammond/Astoria - Reisverslag uit Astoria, Verenigde Staten van Wil & Peter - WaarBenJij.nu Hammond/Astoria - Reisverslag uit Astoria, Verenigde Staten van Wil & Peter - WaarBenJij.nu

Hammond/Astoria

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Wil & Peter

10 Mei 2016 | Verenigde Staten, Astoria

We blijven hier nog twee dagen staan en vertrekken donderdag naar een camping in de buurt van de Boeing fabrieken. Daar hebben we vrijdag dan een rondleiding.

Het is prachtig zonnig weer, maar het is maar 14 graden. Steeds twijfel: vest aan of vest uit. Maakt niet uit, het is droog en de zon schijnt. Later op de dag wordt het nog 17 graden en is het lekker, zolang het windje weg blijft.

We hebben even gekeken naar de fietsverhuur. $ 30 per roestige fiets voor 8 uur. Heb je in NL gemakkelijk een elektrische fiets voor. We rekenen uit dat we voor dat bedrag ook de camper 100 km. incl. benzine kunnen gebruiken. We zijn inmiddels ruim door onze 'vrije' kilometers heen en moeten nu dus elke km. die we rijden bijbetalen. Als, soms, zuinige Hollanders moeten we dus een beetje oppassen op wat we nu nog doen. ;-)

We wandelen weer wat, doen een paar kleine boodschapjes in de kampwinkel, draaien wat muziek van J.J. Cale en Joris Linssen & Caramba en ik bewerk een paar foto's en zet ze op Waar ben jij.nu. Kunnen jullie nog wat meer zien. Dat spreekt meestal meer dan woorden.

• 20 Mei 2016 - 15:55

Marit:

Wat een óntzettend mooie foto van die grote Beer!