Laatste dag Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Wil & Peter - WaarBenJij.nu Laatste dag Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Wil & Peter - WaarBenJij.nu

Laatste dag Vancouver

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Wil & Peter

15 Mei 2016 | Canada, Vancouver

Het is een grijze dag. Bewolkte lucht, fris maar niet koud. Om 9.00 is het 13 graden.

We beginnen de dag maar met het kuisen van de wagen, zodat het belangrijkste schoonmaakwerk is gedaan. Niet interessant, wel nodig. In de stad is toch nog niets open.
De buitenzijde van de camper hoeven we niet schoon te maken. Je moet alleen zorgen dat eventuele schade is vast te stellen. We hebben gelukkig geen nieuwe schade.

Om half elf gaan we de stad weer in. We bezoeken een mall aan Georgiastreet en zakken daarna weer af naar Canada Place. Er liggen nu twee schepen van de HAL, de Noordam en de Zaandam. Drie schepen van de HAL in twee dagen tijd! Dat zien we in Rotterdam nooit.
We lopen langs de Seawall tot bijna aan Stanley Park en stappen dan weer op de bus richting de camping. Het is 13 graden en fris. We hebben een jas aan, maar lopen desondanks te zweten. Jas uit is weer te koud. Jammer na dat stralende weer van gisteren.

We gaan de rommel bij elkaar zoeken voor onze terugreis van morgen en dan lekker eten bij The White Spot.
Bijtijds naar bed, want we willen vroeg op vanwege de spits waar we doorheen moeten. Canadream ligt precies aan de andere kant van de stad, dus we moeten er weer helemaal doorheen.

• 17 Mei 2016 - 11:15

Marit:

Ik vind dit reisverslag héél leuk om te lezen (ik heb er nog een paar te gaan) en wat hebben jullie al een hoop meegemaakt en veel mooie dingen en ook een heleboel dieren gezien.