Hiles-Lyndon Station - Reisverslag uit Lyndon Station, Verenigde Staten van Wil & Peter - WaarBenJij.nu Hiles-Lyndon Station - Reisverslag uit Lyndon Station, Verenigde Staten van Wil & Peter - WaarBenJij.nu

Hiles-Lyndon Station

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Wil & Peter

26 April 2016 | Verenigde Staten, Lyndon Station

Goede nacht gehad en zoals gewoonlijk weer om 6 uur op. Het is grijs weer, maar gelukkig wel droog.
Voor de zekerheid vul ik het verse water bij. Dan ontbijten.

Om 07.30 vertrekken we. We willen vandaag maar ongeveer 300 km. rijden, maar bij gebrek aan internet weten we nog niet naar welke campground we op weg zijn.
Na een poosje zien we een McDonalds en het is zo'n beetje koffietijd, dus we gaan gebruik maken van de Wifi. We halen koffie, willen inloggen en nee dus, het internet ligt er uit. Een vertegenwoordiger weet vertellen dat er in Wausau nog een Mac zit. Misschien dat het daar wel werkt. Wij dus verder naar Wausau.
Gelukkig werkt het internet. We zoeken een camping op in Lyndon Station (internet vraagje waar dat ligt), de Yukon Trails Station. Zou vanaf 15 april open moeten zijn.
We zijn er al om 14.15. De camping is inderdaad open. Mooi gelegen aan een meertje. We krijgen een van de beste plaatsen toegewezen aan de zogenaamde Horse shoe, aan het meer. Uitzicht is mooi en in het meer mag je zonder vergunning vissen, als je de vis maar weer terug zet.
We betalen $ 48 plus tax. Om het goed te maken betaal je voor de douches 25 cent per 5 minuten. Je kunt bijna beter een hotel nemen.

Onderweg zagen we veel vogels. Gisteren of eergisteren zagen we al een Bold Eagle, gewoon langs de kant van de weg.
Hier op de camping wemelt het van de grijze eekhoorns. Maar goed dat de kabel van de elektra erg dik en stevig is, anders aten we vanavond geroosterde eekhoorn.

Bij de receptie kun je gebruik maken van wifi. Ik ga dus kijken naar het bericht van de trombosedienst. Bij McDonalds zag ik nog geen nieuwe gele kaart en nu ook nog niet. De trombosedienst is inmiddels al gesloten, dus het ziekenhuis heeft de uitslag niet doorgegeven. Gloeiende......

Mijn telefoon heeft weer eens geen bereik. Dat blijft een probleem bij T-Mobile. Aan de balie op de camping gevraagd of ik daar kon bellen. Dat mag, want het is een toll free nummer. Het ziekenhuis wil mij niet zeggen wat de INR is. Kan ik wel begrijpen, maar dan moeten jullie het wel aan Star doorgeven......!
Met veel moeite krijg ik, hopelijk, het e-mailadres van Star aan de dame doorgegeven. Ze gaat er voor zorgen, maar het kan wel morgen worden. Dat wil zeggen dat ik dan pas overmorgen mijn nieuwe gele kaart kan inzien. Fijn! Niet druk maken Peet, dat is niet goed voor je hart. Maar daar gaat het nu juist over.

We genieten verder van de droge, maar koude dag. Ik zou willen dat ik een wollen muts had meegenomen. Er staat nu ook weer meer wind, dus dat maakt het nog kouder. Fijn dat de kachel het doet.

  • 27 April 2016 - 22:17

    Jaap En Irene:

    Oh goed, een betere dag buiten het gedoe van de INR. Koop maar zo gauw mogelijk een muts, dat scheelt enorm in de warmte.Je had toch een mooie pet? Enfin..leuk de dagelijkse berichten. We leven met jullie mee.Dikke knuffel allebei.

  • 28 April 2016 - 12:49

    Thijs Veerman:

    Misschien is het een idee om aan Star-MDC te vragen of je een zelfmeter kunt worden?
    Succes, met vriendelijke groet, Thijs Veerman

  • 28 April 2016 - 17:57

    Wil & Peter :

    Aan Thijs. Ik ken het fenomeen, maar dat is me te prijzig en bovendien heb ik er nu niets aan.

  • 28 April 2016 - 18:09

    Wil & Peter :

    Aan Jaap en Irene. Die pet heb ik inderdaad bij me, maar het is koud genoeg voor een goede muts. Nu, op de 28e is het weer 35 graden fahrenheit en dat is best fris als er een flinke wind staat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lyndon Station

Camper

Van

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2017

Afgelopen

14 Juni 2017

Airbus en koelkast

07 Juni 2017

Barbotan

04 Juni 2017

Millau naar Castelnau d'Auzan

03 Juni 2017

Roquefort
Wil & Peter

Actief sinds 28 Okt. 2015
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 10257

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 01 Januari 2016

Camper

Landen bezocht: