Missoula-Spokane - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Wil & Peter - WaarBenJij.nu Missoula-Spokane - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van Wil & Peter - WaarBenJij.nu

Missoula-Spokane

Blijf op de hoogte en volg Wil & Peter

06 Mei 2016 | Verenigde Staten, Spokane

We hebben geen idee waar we vandaag gaan uitkomen. We willen eigenlijk een stuk voorbij Spokane rijden, maar daar zijn geen KOA campings meer. De eerste richting Portland is bij Pasco/Kennewick, maar dan ben je ruim 600 km. verder.
Die bij Spokane is eigenlijk weer op te korte afstand, nou ja 300 km. Dilemma, maar we willen wel een beetje opschieten, want de tijd gaat al weer snel.

Toch maar besloten de afstand te delen en bij Spokane te gaan staan. Grote camping die behoorlijk bezet is. Het wordt natuurlijk weekend. Alles uitstekend verzorgd. Die van gisteren liet wat dat betreft te wensen over. Nog nooit meegemaakt dat je een code nodig hebt om naar het toilet of de douches te kunnen. Gaf een beetje een unheimisch gevoel.
Het lijkt alsof we erg vroeg op de camping zijn, maar er zit weer een uur tijdverschil in. Verschil met NL nu -9 uur.

Onderweg bewolkt en fris weer gehad. We rijden dan ook de bergen in. De camper moet flink aan de bak.

Op de camping straalt de zon, maar er staat behoorlijk wat wind. In de schaduw is het in elk geval goed toeven. Later ook nog in de zon gezeten, want het werd in de schaduw frisjes. Het is vandaag dan ook maar 21 graden ;-)

Later valt de wind weg en is het heerlijk weer, totdat we 's avonds naar binnen gaan omdat we naar bed willen, niet omdat het fris wordt.

We hebben nu zelfs een trailer gezien met een balkon (zie foto), met daarop een paar tuinstoelen. Het moet echt niet gekker worden.

• 07 Mei 2016 - 18:42

Marian:

Wat een knots van een caravan met het balkon.
    Wel een pracht exemplaar.
    Leuk het blog elke dag en de foto's.
    Hier vandaag 26 graden, niet te geloven toch. Al dagen prachtig weer.
    Gisteren Leo en Ellie hier geweest, lekker mee gefietst. Bollen waren nog mooi, maar de tulpen werden onze ogen gekopt.

• 07 Mei 2016 - 20:34

Hans:

Ha Peter en Wil,
    Hier is het nu prachtig weer in Nederland, het warmstste land van Europa, dus slecht in Spanje en Portugal.
    Ik ben drie dagen (deels) bij Marieke en Maarten geweest om het hout van de pergola te verven.
    Vandaag ook nog een wedstrijd getennist als invaller bij een herenteam. Zowaar gewonnen!
    Morgen gaan we, na een uurtje spinning, de caravan ophalen. Daar gaan we maandag mee op stap. Niet ver: De Moer, bij de Efteling (waar we uiteraard NIET heen gaan. Maar morgen eerst asperges eten, met Eric en Vronie, onze vrienden uit Voorburg. Genoeg te doen dus.
    Goede reis verder.
    Oh ja. Ik begrijp nu waarom de grenzen tussen de verschillende staten vaak zo recht lopen: volgens mij is dat ook de overgang van een tijdzone.
    Groetjes,
    Hans

• 08 Mei 2016 - 16:11

Wil & Peter :

Aan Marian. Is hier een heel gewoon caravannetje. We zagen net op een camping dat ze plekken hebben waar een 110 voets caravan of camper kan staan. Ik bedoel maar. Dat is een dikke 30 meter. Zo'n grote bus met een pick-up truck van dik 6 meter is heel gewoon.

Tags: Spokane